חלום על אוכל

מאת: מערכת Dreams | צילום SXC.hu

חלום על אוכל

רבים חולמים על אוכל ולא בגלל שהם רעבים. חלום על אוכל יכול להתרחש בכמה מישורים: יש חלומות על אוכל הממוקם בחלום באופן נייטראלי, כלומר החלום הוא אודות האוכל בלבד - בעוד שיש חלומות בהם החולם אוכל את האוכל, או עושה בו שימוש כלשהו וכיוצא באלה.

באופן כללי חלום על אוכל מייצג מחשבות ואיכויות שמצויות בנו. דברי המזון השונים מסמלים מצבים שונים ועד כמה אלה משפיעים עלינו. לכל סוג אוכל בחלום יש פירוש שונה וכל אחד כזה מסמל דבר אחר. אלה מייצגים מחשבות ואת הניסיון שלנו הקשורים באותו סוג מזון העולה בחלום.

במובן רחב מאד ניתן לומר כי חלום על אוכל עוסק גם בסוגיות של פרנסה בצורות ומהיבטים שונים, כאשר ניתן לומר שאוכל רקוב מסמל חוסר בפרנסה, או מסמל פרנסה שהלכה לאיבוד ונעלמה, בעוד שאוכל טרי ובשפע יכול לסמל את ההיפך ולהעיד על פרנסה טובה או על מקור פרנסה חדש שעומד להתגלות בפנינו בעתיד הקרוב.

סוגי המאכלים בחלום
לחלק מהמאכלים יש משמעות דומה עבור רוב בני האדם. תפוחים או רימונים למשל מייצגים אצל כולם את אותו הדבר, כך גם לגבי מאכלי ים שונים. אבל לחלק מהמאכלים יש משמעות שונה מאדם לאדם.
משמעות זו מבוססת על התחושה האישית של האדם עצמו כלפי המאכל הספציפי שעליו הוא חולם.
פירות וירקות לדוגמא, מסמלים תכונות חיוביות וטובות כאשר הרימון למשל, מייצג חיפוש אחר רעיונות חדשים במובן החיובי.
לעומתם, מזון קפוא מייצג את הנטייה של האדם להתעלם מדברים מסוימים כרגע ולהתעמת איתם מאוחר יותר. מזון קפוא שהופשר מסמל יותר מכל דברים שהנטייה שלנו להתעלם מהם עברה וכעת אנו מעוניינים לטפל בהם.

אוכל מהים למשל מייצג רגשות שונים ומשתנים של החולם, הנמצא בדרך כלל בסערת רגשות או אחריה, או בטלטלה של רגשות בין מאד סוער לשקט וכדומה.
כאשר חלום על אוכל משלב בו קניבאליזם, הדבר מסמל הרס עצמי או שליטה מוחלטת על אחרים ולהיפך – שליטה מוחלטת של מישהו באדם החולם.

אוכל של תינוקות בחלום
כאשר חלום על אוכל נסוב סביב אוכל לתינוקות, או שאנו מאכילים תינוקות בחלום, הדבר מסמל את הצורך שלנו לטפל באחרים, בין אם מדובר בבן משפחה או חבר או אדם אחר. הצורך הזה מקבל ביטוי בחלום באופן שאנו מאכילים ומטפלים בתינוק.
בנוסף, ניתן לראות בחלומות על אוכל של תינוקות גם מסר אלינו לאכול כמויות קטנות יותר של מזון בעצמנו.

אוכל לחיות בחלום
כאשר חלום על אוכל מערב אוכל לחיות, בצורה של קניית אוכל לחיות או הימצאותו שם בתוך החלום, הדבר משקף תכונת אופי של החולם שהופכת לאחרונה ליותר משמעותית בחייו.
הצד השלילי של חלום כזה יוכל לקבל משמעות בדמות התמקדות בנושא רגשי כבד מאד שמוזן על ידי דברים המתרחשים במציאות העכשווית.

 

כנסו לאתר לשיחה אישית עם גל חן מתקשרת, פותחת בקלפי טארוט ופותרת חלומות ועם מומחים רבים נוספים בתחומי פירוש חלומות,  ASKme - נבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל תחומי המיסטיקה בטלפון : 072-3401010 שלוחה 23

 



למאמרים נוספים:
מאכלים ומזון בחלומות - חלק א'
מזון בחלומות - טעם החיים
אוכל בחלום