חלום על נשיקה

מאת: מערכת Dreams | צילום SXC.hu

חלום על נשיקה

חלום על נשיקה יכול להיות מסוגים שונים ובהקשר לאנשים שונים. באופן כללי ניתן לומר על חלומות על נשיקה שהם סימן לחיבה, חברות, קרבה, להכרה, לנאמנות ולאהבה.
חלום על נשיקה הוא ביטוי למשהו טוב, למשהו חיובי שניתן לתפוס אותו ככזה.
חלום על נשיקה יכול להתרחש בכל מיני סיטואציות שונות ועם אנשים שונים: החל מנשיקה עם בן הזוג, עם אב או אם, עם חבר טוב, עם בן הזוג לשעבר, עם אדם זר לחלוטין וכיוצא באלה.

חלום על נשיקה עם בן משפחה קרוב
חלומות אלה מעידים לרוב על קרבה גדולה עם בן המשפחה ועל יחסים מאד חיוביים. נשיקה עם אב או אם, אח או אחות, יכולים להעיד על הצלחה שעומדת לקרות בקרוב, או על דבר מה חיובי שעומד להתרחש.
חלום על נשיקה יכול להתפרש בשני כיוונים: הכיוון הפנימי שבו אתם חווים קרבה מאד גדולה לאדם איתו אתם מתנשקים, והנשיקה מעידה על חברות ואהבה מרובה השוררת בינכם לבין מושא הנשיקה שלכם - ומן הצד השני הנשיקה יכולה להתפרש גם כמבשרת דבר מה טוב העומד להתרחש, על הצלחה בדברים שאתם נמצאים בעיצומם בשלב זה וכדומה.

חלום על נשיקה עם אדם זר
חלום על נשיקה עם אדם זר כבר נמצא בסקאלה שונה ממה שתואר בהקשר של נשיקה עם אדם מוכר או בן משפחה. נשיקה עם אדם זר איננה מעידה לא על קרבה עם אותו האדם, הרי הוא זר לכם לחלוטין, אלא על דבר מה שונה.
נשיקה עם אדם זר יכולה להתפרש כאזהרה מפני אירועים המתרחשים סביבך שאתה אינך ער להם כלל. האזהרה באה לידי ביטוי מכיוון שאירועים אלה יכולים להזיק לך, והחלום מבשר לך אודות הסיטואציה שאינה נהירה לך כלל, אך עם זאת אתה חייב להיזהר מפניה.
חלום מעין זה ניתן לחלימה כאשר אנשים נמצאים במצבים אניגמטיים שהם אינם יודעים את הכיוון שלהם או את הפרטים המרכיבים אותם.
חלום מסוג זה מזהיר את החולם מפני אותם הפרטים שאינם גלויים בפניו שעלולים להזיק לו. החלום אינו מפרט מהם אותם דברים אבל מעביר תחושה של דחיפות ושל פעולה שהאדם חייב לנקוט לפני שייגרם לו נזק שיהיה מאד קשה להתמודד איתו או להחזירו לאחור.

חלום על נשיקה במקומות שונים בגוף
חלומות על נשיקה נחלמים גם באופן ספציפי על נשיקות במקומות שונים בגוף, כגון נשיקה על השפתיים, נשיקה בצוואר, נשיקה על הלחי, נשיקה על הראש, נשיקה במצח וכדומה.
נשיקה על הלחי מפורשת כתמיכה מוראלית שמקבל האדם מהמנשק אותו, ואילו נשיקה על הצוואר מתפרשת דווקא כאישור שמחפש האדם על יכולתו להתמודד עם מכשולים וקשיים שהוא עובר בשלב זה של חייו. נשיקה כזו היא גם תמיכה כמו בנשיקה על הלחי, אבל יותר ממוקדת ויותר קשורה לסיטואציה של האדם בחייו המיידיים.



רוצה לקבל פירוש לחלום שלך באופן אישי ומקצועי בלי לצאת מהבית? התקשרו עכשיו לבת שבע דור- 072-3401010 בשלוחה 25, ותיהנו מייעוץ מקצועי ואישי במענה מיידי

למאמרים נוספים:

פענוח חלומות

טיפים לפירוש ולפענוח חלומות

שפת החלום - שפת הסמלים